Twój koszyk

obserwuj nas

ZWROT TOWARU

Masz pełne prawo zwrócić zakupiony produkt w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Nie musisz nawet podawać powodu zwrotu, chociaż będziemy wdzięczni za taką informację. W zależności od Twojego zamówienia możesz skorzystać z jednej z dwóch opcji zwrotu:

a) DARMOWY ZWROT:
Jeżeli wartość produktów, które chcesz zwrócić w całości lub w części, przekroczyła 300 zł i jeśli dokonałeś zamówienia jako zarejestrowany klient, możesz skorzystać z darmowego zwrotu. W celu uruchomienia procedury darmowego zwrotu napisz do nas na adres reklamacje@mumla.pl
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie też w oryginalnym opakowaniu.

PAMIĘTAJ:

  • napisz do nas na adres reklamacje@mumla.pl informując o zamiarze zwrotu
  • dokumenty logistyczne przygotuje kurier
  • nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • zwrotu wpłaty dokonujemy w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu
  • zwrot wpłaty dokonywany jest: przelewem bankowym na konto wskazane w e-mailu informującym o zamiarze zwrotu (dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata (dotyczy zamówień z płatnością on-line)

 

b) WYSYŁKA NA WŁASNY KOSZT:
Jeżeli wartość Twojego zamówienia nie przekroczyła 300 zł lub kupowałeś jako klient niezalogowany, wówczas możesz dokonać zwrotu w tradycyjny sposób, odsyłając przesyłkę na swój koszt. W celu uruchomienia procedury darmowego zwrotu napisz do nas na adres reklamacje@mumla.pl.
W korespondencji podaj numer konta bankowego, na który ma być dokonany zwrot.
Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie też w oryginalnym opakowaniu. Zapakuj zwracany produkt i wraz z oryginałem lub kopią paragonu (lub faktury) odeślij na adres: HL Design Sp. z o.o. ul. T. Borowskiego 2 lok. 210, 03-475 Warszawa, z dopiskiem „Zwrot”

PAMIĘTAJ:

  • napisz do nas na adres reklamacje@mumla.pl informując o zamiarze zwrotu
  • nie zapomnij dołączyć oryginału lub kopii dowodu zakupu (paragon lub faktura VAT)
  • zwrotu wpłaty dokonujemy w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu
  • koszt odesłania do nas towaru nie podlega zwrotowi
  • zwrot wpłaty dokonywany jest : przelewem bankowym na konto wskazane w e-mailu informującym o zamiarze zwrotu( dotyczy zamówień złożonych z płatnością przy odbiorze) lub automatycznie na numer rachunku/karty, z którego dokonana była wpłata ( dotyczy zamówień z płatnością on-line)
  • z uwagi na bezpieczeństwo przesyłki i tempo jej dostarczenia polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską

REKLAMACJE

Na wszystkie produkty kupione w sklepie przysługują Ci uprawnienia z tytułu niezgodności towaru z umową przez okres 2 lat od daty zakupu zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 141 z późn. zm.).

W celu uruchomienia procedury reklamacji napisz do nas na adres reklamacje@mumla.pl.
Wyślij reklamowany produkt razem z opisem na adres: HL Design Sp. z o.o. ul. T. Borowskiego 2 lok. 210, 03-475 Warszawa, z dopiskiem „Reklamacja”

Reklamacje rozpatrywane są max. w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.
W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy Ci równowartość ceny produktu.

PAMIĘTAJ:

  • reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko- wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. skorzystaj z usług kuriera.

Newsletter

Dla każdego 20zł na start, dostęp do wyjątkowych ofert i promocji oraz ekspresowa wysyłka.

dostawa tylko 10 zł

14-dniowe prawo zwrotu

wysyłka w 24 godziny

ozdobne opakowanie