ZWROT TOWARU
Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji:
- pisemnie na adres:
MUMLA,
ul. L. Rydygiera 13B lok. U6,
01-793 Warszawa - lub wysyłając do nas e-mail na adres: reklamacje@mumla.pl
Wzór formularza odstąpienia od umowy zawarty jest w załączniku nr 2 do Ustawy o Prawach Konsumenta. Możesz skorzystać ze WZORU FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY, jednak nie jest to obowiązkowe. Ważne, żebyś podał nam swoje dane, informacje o tym, który z zakupionych produktów chcesz zwrócić oraz numer zamówienia, którego zwrot dotyczy.
Aby zachować termin odstąpienia od umowy, wystarczy, że w ciągu 14 dni od doręczenia Ci przesyłki wyślesz nam informację dotyczącą chęci dokonania zwrotu. Po 14 dniach prawo do odstąpienia od umowy wygasa.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy Ci wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Ciebie w ciągu 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o odstąpieniu od umowy.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy.
Pamiętaj! Odpowiadasz tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
DARMOWY ZWROT
Jeśli wartość Twoich zakupów przekroczyła 350 zł i robiłeś je będąc zarejestrowanym klientem, nie poniesiesz kosztów zwrotu.
Uwaga: Darmowy zwrot obowiązuje wyłącznie na terenie Polski. Jeśli dokonywałeś zakupu z wysyłką do innego kraju, musisz wysłać zwracany towar samodzielnie, na własny koszt.
ZWROT NA WŁASNY KOSZT
Jeżeli wartość Twoich zakupów nie przekroczyła 350 zł lub robiłeś je nie będąc zarejestrowanym klientem, będziesz musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. Korzystając z naszych zwrotów paczkę nadasz bezgotówkowo, jednak od zwracanej kwoty odejmiemy 19 zł.
SPOSOBY ZWROTU
Możesz w szybki i łatwy sposób dokonać zwrotu samodzielnie, korzystając z poniższych opcji:
- Szybki Zwrot InPost
-wejdź na stronę https://szybkiezwroty.pl/pl
– wybierz z listy rozwijanej MUMLA.PL
– postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na stronie
– nadaj paczkę w wybranym przez siebie Paczkomacie
Listę Paczkomatów znajdziesz tu: https://inpost.pl/znajdz-paczkomat
Zwrot DPD
– wejdź na stronę https://www.dpd.com/pl/pl/moje-dpd/zwroty-przesylek-dpd/
– wpisz numer pierwotnej przesyłki lub numer telefonu, który podawałeś przy zamówieniu
– postępuj zgodnie z instrukcjami, które pojawią się na stronie
– zanieś paczkę do punktu Pick-Up lub zamów odbiór paczki przez kuriera
Listę punktów Pick-up znajdziesz tu: https://www.dpd.com/pl/pl/dpd-pickup/znajdz-punkt-pickup
Zawsze możesz odesłać produkt samodzielnie. Wyślij wówczas paczkę na adres:
MUMLA
ul. L. Rydygiera 13B lok. U6,
01-793 Warszawa
Zrób to niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od niniejszej umowy.
REKLAMACJE
Dbamy o Twoje prawa, w tym także o prawo do złożenia reklamacji. Poniżej znajdziesz szczegółowe informacje dotyczące naszej odpowiedzialności z tytułu wady sprzedanego przez nas produktu oraz Twoich uprawnień związanych z reklamacją na podstawie ustawowej – z tytułu rękojmi.
Podstawa i zakres naszej odpowiedzialności za wady produktu z tytułu rękojmi jest określona powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności przepisami Kodeksu Cywilnego.
Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialni z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.
Reklamację możesz złożyć na przykład:
- pisemnie na adres:
MUMLA,
ul. L. Rydygiera 13B lok. U6,
01-793 Warszawa - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: reklamacje@mumla.pl;
Podaj w opisie reklamacji:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady;
- żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży;
• swoje dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie Twojej reklamacji.
Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
W związku z reklamacją możesz skorzystać z jednego z rodzajów uprawnień:
- obniżenie ceny /zwrot pieniędzy
Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, chyba że niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Ciebie wymienimy wadliwy Produkt na wolny od wad albo wadę usuniemy.
Ważne! Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli produkt był już przez nas wymieniony lub naprawiany albo jeżeli nie uczyniliśmy zadość obowiązkowi wymiany produktu na wolny od wad lub usunięcia wady.
Pamiętaj! Nie możesz odstąpić od umowy, jeżeli wada jest nieistotna. - naprawa/wymiana
Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, możesz żądać wymiany produktu na wolny od wad albo usunięcia wady. Możemy jednak odmówić zadośćuczynienia Twojemu żądaniu, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową produktu wadliwego w sposób wybrany przez Ciebie jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
Reklamowany produkt prosimy odesłać na adres:
MUMLA
ul. L. Rydygiera 13B lok. U6,
01-793 Warszawa
Koszty związane z dostarczeniem wadliwego towaru ponosimy my.
Ustosunkujemy się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Ważne! Brak ustosunkowania się w powyższym terminie w przypadku żądania naprawy, wymiany lub obniżenia ceny oznacza, że uznaliśmy reklamację za uzasadnioną.
INNE REKLAMACJE
W ten sam sposób jak wyżej możesz złożyć także reklamacje związane ze świadczeniem za pomocą naszego sklepu internetowego usług elektronicznych (np. konto lub formularz zamówienia) oraz inne reklamacje związane z działaniem naszego sklepu internetowego.
W opisie reklamacji podaj:
- informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości
- Twoje oczekiwania
- dane kontaktowe – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Pamiętaj, że wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.